![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2021/10/247057639_609273797153550_4413657312702594776_n-668x334.jpg)
W dniu dzisiejszym (26 października 2021) po naprawie okresowej 4 poziomu utrzymania (P4) w firmie Olkol Sp.z.o.o. z Oleśnicy do służby powróciła lokomotywa EP09-046 [104Ec-046/1997] pracująca w Południowym Zakładzie PKP Intercity S.A. Naprawa pojazdu trwała około 4 miesięcy i była planowym wyłączeniem po osiągnięciu przebiegu 500 tys. kilometrów, kwalifikującego maszynę do przeprowadzenia czynności na 4 poziomie utrzymania.
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2021/10/247057628_421443226248825_5838245567159814755_n-1024x683.jpg)
Warto dodać, iż podczas naprawy pojazd nie był poddawany malowaniu pudła z uwagi na dobry stan poszycia oraz powłoki lakierniczej po poprzedniej naprawie P4 (1P4/2 – 15.05.2019 r., Newag S.A.). Wykonane zostały jedynie prace konserwacyjne i polerskie, dzięki którym utrzymano właściwą jakość malatury pojazdu.
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2021/10/247733538_584156613010107_8661678826614732025_n-1024x683.jpg)
Warto dodać, iż w 2010 roku dzięki staraniom Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Krakowie przy okazji naprawy R7 lokomotywie udało się przywrócić klasyczne żółto-brązowe malowanie wraz z kompletem oznaczeń metalowych.
Historia pojazdu oraz szczegóły dotyczące jego służby znajdują się w naszej bazie pod adresem -> https://bit.ly/2Zr030k
Administracja naszego pragnie gorąco podziękować p. Konradowi Fąfarze za udostępnienie zdjęć lokomotywy EP09-046 wykonanych podczas jazd próbnych przed zakończeniem naprawy P4.
Najnowsze komentarze