![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2021/06/fot-Artur-Wieczorek-001-668x334.jpg)
Przed dwoma tygodniami (8 czerwca 2021 r.) zakończyła się naprawa P5 lokomotywy M62-3554 należącej do firmy IGL Sp.z.o.o.. Związany z kolejami piaskowymi pojazd (ex. M62-08) pracujący w Polsce od 1979 roku w KP Kotlarnia po naprawie P5 zachował klasyczny dwusuwowy silnik typu 14D40 o mocy 1470kW i przez następne lata będzie pełnił służbę w tej wersji.
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2021/06/fot-Artur-Wieczorek-001-1024x684.jpg)
Z inicjatywy pasjonatów skupionych wokół spółki IGL (m.in. Krzysztofa Newlacila, Bartosza Koniecznego i Bartosza Kupieckiego) pojazd powrócił do barw z czasów służby na kolejach piaskowych (lata 1979-1999) jako M62-08 wraz z detalami takimi jak listwy ozdobne i metalowe oznaczenia.
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2021/06/65354-1024x576.jpg)
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2021/06/25943.jpg)
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2021/06/fot-Artur-Wieczorek-002-1024x671.jpg)
Serdeczne podziękowania dla Artura Wieczorka za zgodę na publikacje zdjęć!
M62-3554 w naszej bazie -> https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=lok&typ=7&seria=236&lok=10186&numer=3554&title=M62-3554
Najnowsze komentarze