![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2022/07/83749-668x334.jpg)
Trwają prace przy naprawie okresowej na 4 poziome utrzymania lokomotywy EU07-1601 (ex. EU07-535) wyłączonej z eksploatacji od ponad 5 lat. Rozpoczęta przed ponad rokiem naprawa 1P4(1) jest przeprowadzana w Punkcie Utrzymania Taboru Bydgoszcz Wschód (Północny Zakład Spółki PKP Cargo S.A.) od końca marca 2021 roku, kiedy to maszyna po dłuższym okresie postoju w macierzystej lokomotywowni Poznań Franowo została skierowana do jej wykonania.
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2022/07/68484-1024x576.jpg)
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2022/07/68737_1-1024x682.jpg)
Najbardziej widoczne gołym okiem prace przy naprawie P4 maszyny rozpoczęły się na wiosnę b.r., kiedy to pudło lokomotywy zostało poddane pracom naprawczym i przygotowane do wykonania malowania.
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2022/07/81370-1024x683.jpg)
W chwili obecnej (początek lipca 2022 r.) zakończone zostały prace naprawcze przy wózkach lokomotyw, a pudło pojazdu zostało już pomalowane zgodnie z obecną wizualizacją wyglądu taboru przewoźnika. Naprawa pojazdu najprawdopodobniej zostanie zakończona w ciągu najbliższych 2 miesięcy.
![](https://news.forumkolejowe.pl/wp-content/uploads/2022/07/83749-1-1024x683.jpg)
Warto przypomnieć iż EU07-1601 (typ 303Ec) została zmodernizowana w grudniu 2011 roku w ZNLE S.A. Gliwice z EU07-535, otrzymując oznaczenie EU07-1524. Pojazd wyróżniał się zastosowaniem mikroprocesorowego układu sterowania, magnetycznych styczników w komorach próżniowych, a także nowoczesnego układu sterowania. W styczniu 2013 roku oznaczenie lokomotywy zmieniono z EU07-1524 na EU07-1601.
Najnowsze komentarze